Poniedziałek, 8 września 2025
28 lutego 2018 11:41 | Aktualności
ZGŁASZANIE AWARII OŚWIETLENIA MIEJSCOWOŚCI
Z uwagi na powtarzające się problemy z dokonywanymi naprawami oświetlenia drogowego polegającymi na braku możliwości identyfikacji rodzaju i miejsca dokonanych napraw niezbędne jest wprowadzenie następujących zasad - procedur w zakresie zgłaszania awarii oświetlenia drogowego:
1. Wszystkie zgłoszenia awarii będą realizowane wyłącznie przez pracownika Urzędu Gminy w Bytnicy poprzez platformę zgłoszeniową. Nie będzie możliwe zgłaszanie telefoniczne przez mieszkańców awarii oświetlenia do firmy zajmującej się konserwacją.
2. Każdy mieszkaniec może samodzielnie zgłosić awarię kontaktując się z pracownikiem Urzędu pod numerem telefonu 68 391 8709 lub mailem sekretariat@bytnica.pl
3. Zgłoszenie powinno zawierać następujące informacje:
- miejsce awarii – miejscowość, dokładna identyfikacja miejsca np. przy budynku nr…
- rodzaj awarii - np. oprawa nie świeci, zapala się i gaśnie itp.
- numer słupa - w celu późniejszej lokalizacji dokonanych napraw.
Wszystkie awarie są na bieżąco zgłaszane bezpośrednio po uzyskanej informacji od mieszkańców do firmy świadczącej gminie usługę konserwacji oświetlenia. Gmina uzyskuje informacje w zakresie zrealizowanych napraw, dlatego w przypadku wystąpienia kolejnych awarii na tym samym słupie będzie możliwe zgłaszanie reklamacji. Ma to ogromne znaczenie w egzekwowaniu jakości świadczonych usług konserwacji oświetlenia i minimalizacji kosztów.
Wójt Gminy
/-/ Leszek Olgrzymek
Bytnica 52, 66-630 Bytnica
Fax: 068 391 58 88
Tel.: 683918700
E-mail: sekretariat@bytnica.pl