KALENDARZ IMPREZ 2025 W GMINIE BYTNICA! 21 czerwca – Festyn Budachowskich Pierogów. 29 czerwca – Festyn Parafialny w Bytnicy. 2 sierpnia – Festiwal Kultury Łowieckiej. 7 września – Festyn Pieczonego Ziemniaka - Dożynki Gminne.

Aktualności

16 grudnia 2020 11:46 | Aktualności

Przewodniczący Zarządu Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „ODRA-NYSA-BÓBR” ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracyw Biurze Związku:

Przewodniczący Zarządu Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „ODRA-NYSA-BÓBR”   ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko pracy               w Biurze Związku:

 

 

Miejsce pracy: Międzygminny Związek Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” ul. Pionierów 44, 66-600 Krosno Odrzańskie

Wymiar etatu: Pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: „Specjalista ds. sekretariatu, kancelarii, kadr,  Składnicy akt i spraw organizacyjnych”

 

Ogłoszono: 10.12.2020r.

 

I. Wymagania niezbędne:

 

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe.

a) staż pracy minimum  rok w administracji samorządowej bądź w administracji publicznej,

  1. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

    1. bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie gminnym,

    2. znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,

    3. znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,

    4. znajomość ustawy o zapobieganiu, przeciwdziałaniu i zwalczaniu COVID-19

     5. umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, gotowość   do stałego podnoszenia kwalifikacji, dyspozycyjność.

 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

A. Nadzór nad ciągłością pracy biura poprzez:

 

- zachowanie ciągłości umów z usługodawcami,                                                                                                        - zaopatrzenie   materiałowo – techniczne na cele administracyjne,  gospodarka środkami rzeczowymi, drukami i formularzami, zakup pomocy biurowych,                                                                                                     - obsługa petentów,        

- obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych,                                                                                                                                                                                  - prowadzenie spraw związanych z zachowaniem porządku i dyscypliny w pracy,

- przestrzeganie zasad postępowania z COVID-19 .       

B.  Prowadzenie sekretariatu i składnicy akt:

-  prowadzenie kancelarii Biura Związku,

-  prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników,                                                                                                                                                             

-  prowadzenie innych spraw pracowniczych wynikających z Kodeksu Pracy i ustawy o pracownikach samorządowych,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

C. Prowadzenie spraw Zarządu i  Zgromadzenia Związku :

- przygotowywanie dokumentacji, projektów uchwał,                                                                                             - pomoc przy organizacji posiedzeń Zarządu,

- obsługa administracyjna Zgromadzenia Związku  ( protokolant  na Zgromadzeniach),

D. Zastępstwa pracowników merytorycznych w razie ich nieobecności,

E. Organizacja  działań edukacyjnych  dla mieszkańców w tym szkół na terenie gmin członkowskich.

IV. Warunki pracy na stanowisku: stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Międzygminnym Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra –Nysa-Bóbr” w Krośnie Odrzańskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%;

VI. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz  kwalifikacje zawodowe.
  5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia  o zatrudnieniu).
  6. Oświadczenie o niekaralności.
  7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone (przez kandydata) za zgodność z oryginałem.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” w Krośnie Odrzańskim,                       ul. Pionierów 44  z dopiskiemNabór” do dnia 21.12. 2020 r. do godziny 900.

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Międzygminnego Związku  w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Z kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne w uzgodnionym indywidualnie terminie.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel: 68 888 66 10 oraz 693 855 187

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji.

  1. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.)
  2. Na podstawie  art.. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz.UE L NR. 119 z 2016 r.) informuję, że:
  • Administratorem uzyskanych od Pani/Pana danych osobowych jest Przewodniczący Zarządu Międzygminnego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „Odra-Nysa-Bóbr” – Leszek Olgrzymek z siedzibą ul. Pionierów 44, 66-600 Krosno Odrzańskie, e-mail: przewodniczący@odra-nysa-bobr.pl, tel. 68 888 66 10;
  • Dane osobowe i kontaktowe inspektora ochrony danych: Wioletta Biernacka, e-mail: rodo-iod@wp.pl , tel. 68 391 92 26;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane w zakresie wymienionym w art.. 221 § 1 Kodeksu Pracy będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
  • Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji;
  • Jeżeli wyrazi Pani/Pan dobrowolną zgodę, Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także w zakresie wizerunku, wyrażenie zgody musi być potwierdzone złożonym przez Panią/Pana oświadczeniem załączonym do dokumentów aplikacyjnych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat;
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia ich przetwarzania;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
  • Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu;
  • W przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Artykuł przeczytano: 575 razy WydrukujDo góry